ПУТ У СРЕДИШТЕ ЗЕМЉЕ – Жил Верн

28 јун

Моја најдража књига је управо књига „Пут у средиште Земље”. У овој научно-фантастичној причи Жила Верна дружио сам се са следећим ликовима:

– професор Луденборк,

– његов нећак Аксел,

– њихов водич Ханс.

3

Сви су на свој начин били интересантни док су ме водили са собом. Ни мање ни више, они су ушли кроз кратер на Исланду који их је одвео право у унутрашњост Земље. Током истраживања испод земље наилазили су на опасне ствари, али и на предивна и необична места. Њихова истраживања доказала су да кратер води од Исланда до Италије и иде све дубље и дубље у Земљину кору. На свом необичном путу пуном авантура проналазе изгубљени свет, наилазе на задивљујућа створења, али упадају и у бројне опасне ситуације.

4

Њихов пут је пун авантуре. Уједно је то био и мој пут док сам истраживао са њима ове необичне пределе. Посебно су ми биле интересантне необичне животиње које се налазе у том чудном свету.

Све у свему, ово је моја најдража книга. Ја је обожавам, често јој се враћам и надам се да ће се и вама свидети.

Никола в. 5/2

(шк. 2015/2016.)

Оставите одговор

