КЊИГА ЗА ДЕВОЈЧИЦЕ: КАКО ДА БУДЕШ НАЈБОЉА У СВЕМУ – Џулијана Фостер

14 нов

Анастасија 7/3

(шк. 2013/2014.)

______________________________________________________________________

Мото ове књиге је:

„Немој да имаш трему, буди најбоља у свему!”

Мислим да вам је сада све јасно.

Читајући ову књигу, научила сам да за све постоји решење.

Ауторка Џулијана Фостер је у овој књизи изнела своје мисли и искуства и тако их је поделила са нама.

Од странице до странице ове дивне књиге можеш се забавити и насмејати, али и научити корисне ствари.

Како да будеш најбоља у свему

Неке ствари у овој књизи ме никада нису занимале нити интересовале, али сам сада читала о њима. И почела да размишљам о њима. После неког времена, што сам постајала старија, више сам схватала колико ми је та књига помогла да схватим неке нове ствари и да почнем да размишљам о њима на различите начине.

Кроз ову књигу можеш научити да се забавиш на базену, научиш да пливаш и сазнаш неке нове игре које се могу играти у води. Научила сам да направим различите врсте фризура и да на неколико начина вежем косу. Можеш сазнати како да пишеш ‘невидљиво’ на папиру, а да само ти видиш, на различитим језицима да се основно споразумеш са странцима уз помоћ речи као што су: добар дан, како сте… Како да направиш сопственог змаја, како да будеш велики мађионичар са мало труда, како да постанеш краљица матуре. Наслови који су ме највише насмејали су:

  • ,,Како да спасиш планету Земљу“,
  • ,,Како да преживиш у хорор филму“,
  • ,,Како да се снађеш ако нападну зомби“,
  • ,,Како да убедиш људе да си стручњак за животиње“…

У књизи сам нашла толико савета који су ми користили у свакодневним приликама, на свечаностима, али и у школи. Има савета који ми користе за побољшање памћења, неки ми помажу да пребродим своје страхове, али и да кроз неке чудне начине проценим људе. Из књизи сам научила како да негујем своје тело, како да успем да урадим разне гимнастичке вежбе, како да направим наруквицу пријатељства и многе друге занимљиве ствари.

На крају крајева, прочитајте одломак па ће вам бити јасније шта желим да вам кажем у вези са овом књигом.

Желела бих да препоручим свакој девојчици да прочита ову књигу и научи као да буде најбоља у свему. Многе чари ове књиге вам нисам открила у нади да ћете је сами прочитати и бити захвални Џулијани Фостер као што сам ја.

Анастасија 7/3

(шк. 2013/2014.)

Оставите одговор

