КО СЕ СМЕЈЕ ЗЛО НЕ МИСЛИ

5 авг

Анастасија 6/3

(шк. 2012/2013.)

Свака књига коју сам досад прочитала била је духовита на свој начин. Постоје књиге написане баш зато да насмеју своје читаоце. Књига „Ко се смеје, зло не мисли” је једна од таквих књига. Захваљујући њој, здрав смех и сигурна забава су обезбеђени.

У тој књизи нема посебно издвојених ликова, већ се у сваком поглављу појављује неки други лик. Ликови из ове књиге су приказани на занимљив начин. Кроз шалу су описани погледи на данашња дешавања у свету. Чак су и називи неких производа искоришћени како би се читаоци насмејали. Већ погађате – реч је о вицевима. Да, о вицевима. Па зар се њима не смејемо највише?! Књига има мноштво кратких вицева, али има и оних прилично дугачких, који представљају праву причу. На моменте ми се чинило да су они више намењени особама у неким годинама или можда и за моје вршњаке, али много зрелије од већине. Или ми се можда само тако учинило? И у њима сам уживала, али не баш као у оним кратким које сам упамтила и увесељавала чланове своје породице и своје другарице.

Добра страна ове књиге је што је осмишљена тако да је намењена читаоцима свих узраста. Веровали или не, али се и најмлађи могу обрадовати овој књизи. Њима су намењене илустроване стране, а слова су у свим дугиним бојама. Уживанција! И да се разумемо одмах на почетку, објављена је ова иста књига, али у џепном издању, па је онда за невелики новац добра за свачији џеп, а забави никад краја.

Док сам читала ову књигу, смејала сам се до суза, а шале из ње сам несебично делила са другарима из школе. Некада ми се дешавало да више пута прочитам исти текст, али бих се смејала сваки пут као да га читам први пут. Са овом књигом сам на духовит начин чак сазнала и за неке ствари на које до сада нисам обраћала пажњу. Чак и у оваквој једној књизи постоје многе ствари које се могу научити.

Смех је здрав. Мама ми увек говори да је боље смејати се него плакати. Увек се сетим њених речи кад нешто радим. Па чак и кад читам књигу. А уз ову књигу ми се десило нешто први пут. Једног тренутка су ми пошле сузе док сам читала страну по страну. Данима ме није напуштало размишљање о томе да и смех може изазвати сузе.

Књигу „Ко се смеје, зло не мисли” препоручила бих свима како би се насмејали од срца и схватили да књиге постоје како бисмо уживали у њима. Насмејати се јесте здраво. Са тим се морате сложити! Зато послушајте мој савет: прочитајте ову књигу. Други савет је можда и важније: придржавајте се значења које крије наслов ове књиге у себи. Никада немојте заборавити:

Ко се смеје зло не мисли!!!

Анастасија 6/3

(шк. 2012/2013.)

Оставите одговор

