ВАНДИНЕ ТАЈНЕ БЕЛЕШКЕ – Дагмар Гајслер

4 феб

Прочитала сам много занимљивих. Док сам неке читала, смејала сам се до суза. За неке мислим да их никада нећу заборавити. Издвојила бих једну која се ми највише допада. Бар сада 🙂

Вандине тајне белешке

Већ знате да се књига зове „Вандине тајне белешке“. Њу је написала Дагмар Гајслер, немачка књижевница. Мислим да ауторка баш има смисла за писање дечјих књига. Ово је само једна од њених књига у којима је главна јунакиња Ванда.

Вандине тајне белешке (немачки)

Препоручила бих ову књигу свима зато што је пуна маште, занимљивих догађаја и лепих илустрација. Ова књига је поучна и говори о искреном другарству.

Девојчица Ванда своје незаборавне догађаје бележи у свом тајном дневнику.

Један од мојих најомиљенијих догађаја је када Ванда са својом другарицом Кати прави смицалице за непријатеља – дечака Фабијана. Ванда и Фабијан касније постају најбољи другари.

Сигурно се питате ко је Фабијан.

Нешто можете сазнати још на страни Издавачке куће Бели пут:

Нее, не! Како је то могуће – пита се Ванда – да се баш Фабијан Шилинг, гњаватор, досели у комшилук? И то са целом својом породицом, која је сигурно исто тако грозна као и он. Довољно је страшно што Ванда већ четири недеље свакодневно мора да га трпи у школи. А то што јој сада и код куће иде на живце, то је заиста врхунац! Једно је сигурно: Шилингови морају да нестану и то што пре. Да сакрије мртву рибу у њиховој кући – то је прво на Вандиној листи…

Није ме много изненадило што још пише:

Места за Ванду, духовиту десетогодишњакињу са невиђеном страшћу за тајним белешкама!

И чисто да се зна да пише и да је Фондација за књижевност прогласила ову књигу за најбољу књигу на немачком језику у 2003. години.

Захваљујући овој књизи, научила сам да се можемо спријатељити с неким када се најмање надамо.

Ову књигу сам читала из задовољства. Кад год бих окренула следећу страницу, са ишчекивањем сам откривала шта се даље десило.

На мене је књига заиста оставила леп утисак. Надам се да ћете и ви уживати у њој.

Сања Е. 5/2

(шк. 2013/2014.)

П.С. Захваљујем се мами што ми је помогла да напишем ову препоруку.

П.С. (још једном) Једва чекам да прочитам и друге књиге и наставим своје дружење са Вандом:

  • Ванда – строго поверљиво!
  • Ванда – лексикон: Моји пријатељи
  • Ванда и банда девојчицомрзаца
  • Ванда – Освета у галопу
Оставите одговор

