НОЋНА ШКОЛА – К. Џ. Доерти

10 јул

Милица В. 6/3

(шк. 2012/2013.)

________________________________________________________________________________

Коначно сам решила да седнем за сто и урадим овај задатак. Жеља да повећам оцену ми је велика, али све занимљивости које сам доживела данас одвукле су ме од овог задатка. Зато и пишем овако касно. Нисам ни приметила када сам се удубила у анализу књиге која ме је одушевила, али и уплашила. Дружење са Елин никога не може оставити равнодушним, а поготово девојчице које попут мене имају бујну машту. Имала сам утисак да сам са Елин, у њеном свету, а да је све око мене нестало.

Али да кренем по реду са причом…

Ноћна школа

О ДЕЛУ:

Елин је девојчица чији се свет распада. Има проблема у школи, брат јој је нестао, а родитељи је шаљу у интернат. Тај интернат, звани Симерија, није обична школа. Наиме, у њој су компјутери и мобилни телефони забрањени. Да се разумемо, ни у обичној школи није допуштено користити телефоне на часу, али је у Елиној новој школи као у затвору. Елин у интернату среће различите особе. За многе од њих би се могло рећи да су намазане, а неке су чак и сурове. Заједничко свима њима је што крију неке своје тајне. Елин је упознала и Картера. Није веровала да је још неко у тој школи усамљен као што је она. А ето, нашла је њега који је готово исто толико усамљен. Са њим долази у сусрет са Ноћном школом. За активности тог друштва остали ученици не смеју ништа да знају. Елин је једном приликом била нападнута у школи. Тај напад покреће неке друге догађаје. Чак је убијена једна њена другарица, и то баш на ноћном балу.

Ноћна школа

УТИСЦИ О ДЕЛУ:

Књига је сама по себи веома занимљива, али је помало и језива, бар по мом мишљењу. Баш ме занима какав ће утисак оставити на вас. Док сам је читала, нисам могла да престанем да грицкам нокте од страха. Ипак сам морала да је прочитам до краја јер ме је магично привлачила. Колико год да има застрашујућих догађаја у њој, има и много порука. Књига ме подсећа на серију „Интернат”. Ова књига ми је дала до знања да верујем само себи, јер у данашње време не може се многим људима веровати. Некако је најсигурније веровати себи и својој породици. Ово је за мене посебна књига. Нисам очекивала да ће бити толико интересантна, али признајем да нисам очекивала ни да ће бити толико језива. Ову књигу препоручујем зато што има много порука. Читаоци до краја остају у неизвесности и копка их шта ће се десити следеће. Признаћете да је то већ само по себи довољно примамљиво да прочитате књигу.

слика

О ПИСЦУ:

К. Џ. Доерти је написала низ књига о путовању. Она је радила и као новинар агенције „Ројтерс. Бавила се истраживачким новинарством и то баш у вези са злочинима. Овај роман је њен првенац. Тренутно ради на трећој књизи у серији „Ноћна школа”. Ово дело је досад преведено на 19 језика, а први пут је објављено 21. фебруара 2013. године.

Милица В. 6/3

(шк. 2012/2013.)

Оставите одговор

