АНГУС, ТАНГЕ И ЉУБЉЕЊЕ С ВАТАЊЕМ – Луиз Ренисон

18 јан

С овом књигом почиње исповест Џорџије Николсон. Књига је објављена 1999. године, а бројни читаоци широм света смеју се догодовштинама ове типичне девојчице пред којом се открива свет. Ауторка је књигу посветила „Мами, тати и мојој малој сестри, као и Ангусу. Мачкетина је можда завршила у мачјем рају, али је ожиљак на мојој нози остао. Такође, Бренди, Џуд и екипи са Пикадилија. И хвала Џону Николсону”.

Џорџија Николсон је у пубертету и, наравно, има проблеме које са собом носи пубертет. Њена најбоља другарица заљубила се у некаквог пиљарског сина. И Џорџија креће њеним стопама, па се заљубљује у брата тог пиљарског сина Робија (18) који има девојку – штреберку. Џорџија је присиљена да спроведе разне акције како би убедила Робија да није баш тако млада за њега. На све љубавне јаде, очев одлазак на Нови Зеланд је мачји кашаљ.

И шта је било даље? И да ли су се смували? И да ли јој се отац вратио? И шта је било са девојком штреберком?

Ништа!

Књигу у руке, па откриј 🙂

4 реаговања to “АНГУС, ТАНГЕ И ЉУБЉЕЊЕ С ВАТАЊЕМ – Луиз Ренисон”

  1. Marina 22. јануара 2013. у 12:13 #

    Čitav serijal knjiga o Džordžiji Nikolson spada u omiljene knjige mojih ćerki (sada su već odrasle, mlade žene). U svojim tinejdžerskim godinama su ih gutale i jedva čekale novi naslov, a i danas ih rado kupuju na poklon devojčicama tog uzrasta (tu negde, oko 15).

  2. Силвана 23. јануара 2013. у 08:05 #

    Занимљиве су књиге о Џорџији Николсон 🙂
    Одговарају данашњим девојчицама, мада има одраслих који их не препоручују радо због стила којим су писане и сиромашног речника.
    У сваком случају, вреди их прочитати.
    А читају их и млађе девојчице од 15-годишњакиња 🙂

    • Мирјана Радовановић 30. јануара 2013. у 19:16 #

      Захваљујући чињеници да сам и ја мајка две девојке, прочитала сам већину књига овог серијала.
      Најпре сам прочитала баш ову, прву књигу, јер ме је заинтригирао наслов, помало шкакљив 🙂 . Морала сам да видим о чему се ради. Када сам схватила да у књизи заиста нема ничег „страшног“, како обично мисле маме које пронађу књигу оваквог наслова у соби ћерке тинејџерке, набавила сам им и остале наслове. Радо су их читале, баш зато што нису писане претенциозно, да решавају неке велике тинејџерске животне дилеме, већ заиста за слободно време и забаву.

      • Силвана 30. јануара 2013. у 21:52 #

        Сетих се прилике кад сам први пут видела ову књигу. У рукама једне седмакиње. Међутим, после читања књиге, у потпуности сам разумела зашто јој се књига допала. Толико јој се допала да је купила све делове. А онда сам их ја узимала од ње и избегла чекање реда у библиотеци 🙂

Оставите одговор

