ГРАД ГОРИЛА – Чарли Смол

12 јан

Мрвош 6/1

(шк. 2012/2013.)

____________________________________________________________________________

Ову књигу сам добио за рођендан прошле године од својих другара из одељења. Нисам веровао да ће ми се поклон толико допасти, али сам се пријатно изненадио. Наслов ми је привукао пажњу, мада признајем да ми је требало много времена да ипак прочитам књигу. Месецима је стајала на мом радном столу 😦 И сам сам се изненадио колико сам уживао у овој књизи. Зато и желим да вам је препоручим.

Град горила

2 Град горила

Главни јунак овог романа је Чарли Смол. Има осам година и као и сви осмогодишњаци машта о авантурама. Воли да истражује свет око себе.

4 Град горила

Наравно, као и сва деца, воли игрице. Његова мама, као и све маме, противник је толиког седења за рачунаром. Тако он иде напоље у потрази за авантурама. Мама му је одобрила излазак, али је нагласила да се мора вратити у одређено време за чај. Као искусни истраживач, спремио је свој ранац:

1. перорез (мама би ме убила за ово!)

2. клупче канапа

3. боца с водом (пуна)

4. велика кеса Патерчакових пеперминт бомбона (оних пругастих)5 Град горила

5. дурбин

6. пиџама (за случај да морам логоровати негде преко ноћи!)

7. шал

8. стара возна карта

9. ова стара свеска (да у њу запишем своје пустоловине)

10. мобилни телефон и пуњач на навијање

11. моја збирка картица са сликама дивљих животиња. Ту има свакаквих застрашујућих података па би могла бити корисна једном истраживачу.

12. лепак у стику (да залепим у свеску све занимљиво што нађем)

И тако су почеле Чарлијеве авантуре.

7 Град горила

Борио се са страшним алигатором, срео је носорога који се покреће на пару, борио се за живот са хијенама…

6 Град горила

Ако желите да сазнате шта се још дешавало овом храбром истраживачу, посебно у граду горила, можете се информисати на овој страни, али ћете ипак морати да прочитате књигу.

3 Град горила

Мене је Чарли забављао све време својом храброшћу, памећу и вештинама које поседује. Књига је јако занимљива и забавна и зато је препоручујем свима да је прочитају. „Град горила” је прва књига из серијала Дневници Чарлија Смола. Сада се спремам да прочитам и други део ове књиге – „Пиратска галија”. Надам се да ће „Лагуна” објавити и друге књиге које сам видео на овом сајту.

Мрвош 6/1

(шк. 2012/2013.)

2 реаговања to “ГРАД ГОРИЛА – Чарли Смол”

  1. Plava Planeta 12. јануара 2013. у 15:18 #

    Prava dečačka! 😀

Оставите одговор

