ОДЛУКА – Мирјана Мими Влаовић

8 јан

Мирјана 🙂

(шк. 2011/2012.)

Ово је први роман Мирјане Мими Влаовић и замишљен је као сценарио за мјузикл. Иначе, априла 2010. године Мирјана Мими Влаовић завршавала је осми разред ОШ „Михаило Петровић Алас”, ишла је у школу певања Александре Ковач „Београдски глас” и била је уредник школског радија. Уз ову књигу иде и ЦД, а Мими припрема и ноте за сонгове из овог мјузикла. Иако је била у многим европским градовима, ипак је изабрала да пише о свом Београду. Своје читаоце је обрадовала другом књигом „Пикси”, што већ знаш 🙂 Што се тиче овог њеног дела, у њему ћеш се дружити са четири супер сређене девојке од око 20 година. Пред њима су различите одлуке, а на теби је да откријеш о каквим је одлукама реч.

ОДЛУКА

Мими Влаовић

Сценарио

ЛИЦА:

БУБУ

Бубу

Овој лепој риђокосој девојци без пегица је право име Будмила. Она је модни креатор. Пошто није богата, покушава да скупи паре за бутик и тако оствари своји дугогодишњи сан. Наравно, носи своје креације. Ужива у упознавању нових људи.

ЖИЗЕЛ ТОМПСОН (ускоро)

Жизел

Црнокоса девојка са браон очима је права мршавица. Наравно, говори са својим француским р, јер је из Француске. Воли фирмирану одећу и обожава розе боју. Она је манекенка и заштитно је лице за Кавали. Лудо је заљубљена у Американца Ендруа Томпсона. Толико га воли да јој је и мелодија на телефону у складу са њеним осећањима.

СЕРЕНА ЈАНИЧИЋ

Серена

Прелепа млада плавуша, благог и симпатичног лица, која је права спортисткиња. Њен дан је испуњен обавезама којих се она врло прецизно држи. Устаје у пет ујутру, сат касније има тренинг пливања који се завршава у осам. Потом доручкује у пекарици, па иде у Ајсберг бутик свог брата где ради од 10 до 16. Онда руча у оближњем ресторану, па иде на тренинг од 18 до 20. Враћа се кући и спава већ у 21. Њен брат Лео је добио име по свом хороскопском знаку. Има 23 године и усвојен је, али има и биолошку мајку Лену која би да ступи у контакт са њим. Да ли ће упознати своју биолошку мајку? Овај високи плавооки младић има браон косу, а од главе до пете је обучен у Ајсберг-одећу, одећу из свог бутика. Као и сви младићи његових година, ужива у друштву својих вршњака. Често проводи време са својим другарима Бојаном и Марком.

МОНИКА ЈОВАНОВИЋ

Моника

Ова лепа девојка има најлепшу браон косу на свету, која се пресијава на риђе. Наравно, тако лепа девојка стално има удвараче, али и чудан обичај. Наиме, она раскида са дечком сваког петка како би била слободна за викенд. И сама каже да воли мушкарце, а признаје да воли да се зеза.

И тако од сцене до сцене, од града до града, од догађаја до догађаја и – готова књига 🙂

Сцена 1: Упознавање

Сцена 2: Ја стварно не знам

Сцена 3: Права љубав?

Сцена 4: Ја сам…

Сцена 5: Мушке приче

Сцена 6: Припремање за пут

Сцена 7: Почетак нечег новог

Сцена 8: Пут

Сцена 9: У авиону

Сцена 10: Драма

Сада ћу нестати,

ништа нећу значити,

а ја се ничим не могу похвалити.

Јер колико секунди провела сам глупо,

а у једној, само једној секунди могу нестати.

И сада све што сам планирала,

свака игра коју сам у детињству играла,

то су само сећања.

А сад могу бити нестала.

Нестаће са мном, а још сам млада,

и сад ја не знам.

Ништа нисам специјално учинила,

рачунала сам да имам још времена.

Али ево крај је, о да, и ја сам схватила

да живот нема правила,

и да није праведан или неправедан,

свој живот креираш ти сам и неколико изненађења.

Ако се будем поново родила,

знаћу да треба да уживам

у свакој капљици мог мора живота

иначе ће се све овако завршити.

Све ће нестати.

Нико о мени неће причати!

Зашто време сам морала тако траћити.

Сцена 11: Мис и мистер плаже

Сцена 12: Успон Бубуине каријере

Сцена 13: Волим те ја, али да ли волиш ме ти?

Сцена 14: Ендру

Сцена 15: Нађи своју страст!

Кад сам завршила Харвард, запослила сам се у једној великој фирми за адвокате! И била сам одлична! Можда чак и предобра и преангажована… Брзо сам напредовала, али тамо ми није била породица! А ни за друштво са Харварда нисам имала времена, само сам о послу мислила и радила као луда! Прескочила бих све оброке, па бих се најела чоколадица увече! Посао ме испуњавао али не довољно! Знала сам да треба да уживам у животу! А оно што сам радила дефинитивно није било уживање! Онда сам отишла на годишњи одмор у Београд, и никад се нисам вратила, променила сам број телефона, имам гомилу уштеђевине и од тога живим, али већ седам месеци нисам радила.

Сцена 16: Нови почетак за Бубу

Сцена 17: Тајна

Сцена 18: Тест

Сцена 19: Хеј, лутко!

Сцена 20: Вања & Андреј

Сцена 21: Пријатна вест

Сцена 22: Свет природе

Понекад ми се чини како је све магично,

да природа чини чуда и разуме ме потпуно.

Да море ме води напред,

да ветар плеше са мном,

животиње су ми прави пријатељи

и то је све што ми је потребно!

Понекад заборавим на све

и пливам и дружим се са водом,

са рибама и најлепшим делфинима

понекад учини ми се

да они ми кажу све што треба да радим.

Свет маште, свет сањања,

свет лепоте, свет надања,

свет успеха, свет најбољег,

и заборавим да постоји све.

Да ли би телевизор могао то да ми учини,

компјутер или радио?

Продавница, аутомобил или момак?

Знам да не би, ово је другачије,

овде је све добро и не збуњује.

Никад ми не би наудило

иако кажу да је овде опасно.

Све ме воли, али се боји да то испољи.

Све ме воли и ускоро ће ми то признати.

Хајдемо, природо, у свет маште,

свет сањања, свет лепоте,

свет надања, свет успеха,

свет најбољег, свет чаробног

без лагања, без преваре,

без ратова, без болести, без бола од љубавиии.

Иако знам да овде је прелепо

нисам сигурна да ми је то потребно

увек волећу природу највише,

али морам да отпутујем

у тај свет лагања, свет преваре,

свет ратова, свет боола!

Зато што ту ћу напредовати

и надати се љубави, правој љубави,

успеху, и свему лепом,

ја сам послата овде

да направим свој свет као овај,

од сад ћу Београд претварати у свет маштања,

свет сањања, све лепоте,

свет надања, свет успеха

и свет љубави, љубави, о љубави, о љубави,

мој задатак је то.

И ништа није случајно.

Сцена 23: Не могу више! Треба ми енергија!

Сцена 24: Позив на венчање

Сви заједно певају:

Бели прозори, на њима врапчићи и цвеће

Кнез Михајлова прелепа је улица

коју Кнез на коњу покреће!

Страхињића бана то је право

место за оне друштвене.

Насмејана лица, помало нервозна,

али ипак наша.

Калемегдан, најлепши парк,

даје нам: љубав, зезање, веверице, шишарке

и тамо победници смо сви!

25. мај, то је прави рај

за џогирање, река, сунце

маме од нас одушевљене уздахе.

Храм Светог Саве велики је и прелеп

добру енергију нам свима даје!

То је мој, наш град.

Бео, чист, Београд.

Пун дешавања да се никада

не појави досада.

Мој, наш град леп, мио Београд,

пун љубави, сви за све би

пуно ствари дали!

– КРАЈ –

🙂 🙂 🙂

Оставите одговор

